teamleider bezoekersservice

teamleider bezoekersservice

ben jij klaar voor een unieke uitdaging in de museale wereld?

Elke dag staan de collega’s van Bezoekersservice van Paleis Het Loo klaar om onze bezoekers een onvergetelijke dag te bezorgen. Toegewijde en blije mensen kunnen hier het verschil maken. Als teamleider maak jij dit mogelijk. Je denkt en werkt mee met diverse projecten en je staat op de vloer waar je direct in contact staat met je team en de bezoekers. Een baan in het hart van ons museum.

Wat ga je doen?

Als teamleider bezoekersservice geef je leiding aan het team van servicemedewerkers samen met collega teamleiders Famke Mesch, Ilse Helmons en Sylvia van Ark. Het is een veelzijdige functie met een diverse samenstelling van collega’s, bestaande uit vijftig betaalde medewerkers en honderd vrijwilligers. Samen zorgen jullie ervoor dat onze bezoekers een warm welkom ervaren en dat zij een waardevolle tijd doorbrengen tijdens hun bezoek.

Het serviceteam is tijdens het werk breed verspreid en werkt in ons museum, de tuinen en het stallenplein. Hierdoor is het een uitdaging om zichtbaar leiding te geven en aanspreekpunt te zijn. Ondanks dat je niet altijd iedereen ziet of spreekt weet jij jouw aandacht goed te verdelen tussen aansturen en teamontwikkeling. Voor jou is het een uitdaging om hen te begeleiden, coachen en ontwikkelen. Zodat zij het beste in zichzelf en in elkaar naar boven kunnen halen.

Dagelijks heeft één van de teamleiders de rol van dutymanager. Je bent dan verantwoordelijk voor de operationele uitvoering, ondersteunt je team bij het afhandelen van een calamiteit of klacht en je stuurt bij waar nodig. Je start de dag samen op, neemt de belangrijkste zaken door in de briefing en eindigt de werkdag met een debriefing. Coachend en stimulerend geef jij leiding, waarbij jij oog houdt voor de optimale service aan onze bezoekers. Gastvrijheid, samenwerken en een hoge mate van zelfstandigheid staan centraal.

Verder zijn er een aantal thema’s en projecten waar jij verantwoordelijk voor bent als teamleider bezoekersservice. Je bent een belangrijke schakel in het verbeteren en vernieuwen van onze bezoekerservaring. Ook bij het uitvoerende deel van een aantal projecten steek jij de handen graag uit de mouwen en zorg je voor een geslaagde uitvoering van onze programmering.

Je bent leergierig, enthousiast en wilt onze service naar een hoger niveau tillen. Je hebt (enige) ervaring met het aansturen en begeleiden van een divers team. Ook heb je affiniteit met het ontwikkelen van een team en weet jij als geen ander hoe belangrijk betrokken medewerkers zijn. Daarnaast sta jij open voor het ontvangen en geven van feedback en wil jij je als professional blijven ontwikkelen. Een dag als teamleider is nooit hetzelfde en daar gedij je goed bij. Je kan goed inspringen op veranderingen en schakelt makkelijk tussen verschillende doelgroepen. Wij zijn het hele jaar door zeven dagen per week geopend. Om dit voor elkaar te krijgen verwachten wij dat je ook in de weekenden en tijdens feestdagen beschikbaar bent. Het rooster wordt in overleg gemaakt. 

Wij bieden

Een baan op een unieke locatie met uitdaging, variatie en een bevlogen team. Je krijgt een contract voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar. Het salaris bedraagt minimaal € 3.346,- en maximaal € 4.348,- bruto op basis van 36 uur per week (Museum cao schaal 9) en wordt in overleg vastgesteld op basis van jouw ervaring. Ook bieden we een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 3,4%. Voor het werken op een feestdag ontvang je een onregelmatigheidstoeslag. Je hebt recht op 194,44 uur vakantie bij een 36-urige werkweek.

Op vrijdag 4 oktober 2024 hebben we de eerste ronde sollicitatiegesprekken gepland staan. De gesprekken voor de tweede ronde vinden plaats op vrijdag 11 oktober 2024.

Neem contact op

Ben je enthousiast geworden, wil je meer weten of gewoon eens overleggen? Bel of app met Johan Splint,  Clustermanager Services, op 06 10 55 49 68 of Famke Mesch, Teamleider Bezoekersservice op 06 06 82 08 10 42. Ook HR-adviseur Leah ter Horst is hiervoor bereikbaar op 06 20 18 87 94.

Solliciteer direct of laat je gegevens achter samen met een korte motivatie.

Als je bij ons in dienst komt vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag voor je aan. We gaan zorgvuldig met je gegevens om volgens AVG regels. Jouw gegevens worden maximaal 4 weken bewaard.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Apply

Thank you for your application. We will contact you as soon as possible about the follow-up. If you have any questions, please contact HR via sollicitaties@paleishetloo.nl.
Kind regards, HR department
upload bestand
upload bestand

We handle the data provided with care and act in accordance with the General Data Protection Regulation (GDPR). After the recruitment and selection period, your data will be stored for a maximum of 4 weeks.